مدیر تیم فوتبال تراکتور توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.

مدیر تیم تراکتور: چند باشگاه برای اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی به فدراسیون نامه زدند

به گزارش قدس آنلاین، سعید مظفری زاده در خصوص شرایط تیم تراکتور، اظهار داشت: تست‌های ایفمارک را پشت سرگداشتیم. امروز به تبریز برمی‌گردیم تا تمرینات را از سر بگیریم. یک بازی تدارکاتی دیگر در برنامه هست. قرار بود با مس سونگون باشد که تا فردا مشخص می‌شود. برای بازی روز پنجشنبه با سپاهان آماده می‌شویم. 

وی در خصوص مساله سقف قرارداد، گفت: قطعا ما سقف قرارداد را رد نکردیم. بر اساس بودجه‌ و سقفی که مشخص شد به جذب بازیکن پرداختیم. دقیقا مطابق با برنامه ابلاغ شده نفرات جذب کردیم. 

مدیر تیم تراکتور در مورد اینکه تیم تراکتور کهکشانی بسته شده، عنوان کرد: من خیلی متوجه کهکشانی نمی‌شوم. بر اساس نیاز کادرفنی و سیاست‌های فدراسیون، کمیته نقل و انتقالات باشگاه به جذب بازیکن پرداخت. بازیکنان زیادی جدا شدند و به همین خاطر بازیکنان زیادی جذب شدند. 

وی در مورد اینکه سقف بازیکنان خارجی این تیم با جذب حسین زاده پر شده و به این ترتیب وضعیت محمد نادری چگونه خواهد بود، گفت: در بازه زمانی که برای بعد از نقل وانتقالات مشخص می‌شود مشکلی نداریم. خیلی از وضعیت قوانین نقل و انتقالاتی فعلی مطلع نیستم ولی تا جاییکه می‌دانم 4 باشگاه‌ آسیایی و چند باشکاه دیگر بابت یک سری موارد به فدراسیون نامه زدند. درخواست داشتند اصلاحاتی انجام شود. ما هم مطابق ضوابط کار را جلو می‌بریم. 

داور اسبق فوتبال کشورمان در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی، اظهار داشت: امسال قطعا VAR را نخواهیم داشت و فکر می‌کنم سال بعد هم نداریم. اگر امسال عزم‌مان جدی باشد حداقل یکسال زمان می برد. 

وی در مورد جذب یک مهاجم خارجی، گفت: براساس لیست کادرفنی و سیستم بازی بازیکن گرفتیم. قطعا یک جای خالی دیگر داریم. منتطریم قوانین نقل و انتقالاتی قطعی شود. اگر نتوانستیم خارجی بگیریم، بازیکن داخلی می‌گیریم. کمیته نقل و انتقالات مسئول جذب بوده و لیست را خمز داده است. 

مظفری زاده در خصوص اینکه آیا با آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال مذاکره شده، عنوان کرد: اطلاعی ندارم. باشگاه و کمیته نقل و انتقالات پیگیر هستند. اگر بازیکنی بگیریم از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.

مدیر تراکتور در مورد وضعیت حامد پاکدل، گفت: او صحبت‌هایی با باشگاه کرد. پیشنهاد داشت و با باشگاه به توافقاتی رسیده، نتیجه نهایی طرف دو روز آینده مشخص می شود. 

وی در خصوص بازگشت رضا اسدی به تراکتور، عنوان کرد: در جریانش نیستم ولی هر صحبتی انجام شود از طریق باشگاه‌ها خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.