رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: باید یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت‌های اقتصادی در خراسان رضوی، صادرات محصولات صنعتی باشد.

صادرات محصولات صنعتی باید جزو اصلی‌ترین محورهای اقتصادی خراسان رضوی باشد

به گزارش قدس خراسان، کاظم شیردل در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالورژی» اظهار کرد: شرایط این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان و صنعتگران و همچنین تجار ایرانی و خارجی است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی تاکید کرد: در کنار تمرکز بر صنعتی‌کردن فعالیت‌ها، تجارت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی استان و کشور را در اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی دنبال کنیم. تجربه نشان داده که بعد بین‌المللی چنین نمایشگاه‌هایی را باید تقویت کنیم چراکه توانمندی‌های کشور را باید در معرض دید همه کشورهای دنیا قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: باید یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت‌های اقتصادی در خراسان رضوی صادرات محصولات صنعتی باشد. در کنار این لازم است پیگیر صدور خدمات فنی و مهندسی نیز باشیم و روی فعالیت‌های دانش‌بنیان هم برای بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها بهره گیریم.

شیردل بیان کرد: استقبال خوب صورت گرفته از این نمایشگاه نشان از توانمندی‌های منحصربه‌فرد خراسان رضوی و مشهد در حوزه صنایع معدنی دارد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.