مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور توسعه و ارتقاء خدمات رسانی به بیماران به‌ویژه در زمان سفرهای تابستانه و همزمانی آن با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی توزیع مناسب و فوری تجهیزات پزشکی مورد نیاز تمامی بیمارستان‌ها، به‌خصوص مراکز درمانی اطراف حرم رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

توزیع تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب در ماه‌های محرم و صفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، عباس ایزدی اظهار کرد: به منظور توسعه و ارتقاء خدمات رسانی به بیماران به‌ویژه در زمان سفرهای تابستانه که با ایام سوگواری امام حسین(ع) و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هم همزمان شده تقویت، توسعه و به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی بیمارستانی در دستور کار قرار گرفت تا خدمات موردنیاز بیماران به نحو احسن ارائه شود.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تجهیز مراکز درمانی با استفاده از شناسایی ظرفیت‌ها و نوع نیازهاست، بیان کرد: با تلاش بی‌وقفه‌ای که در این حوزه بوده اقدام به توزیع مناسب و فوری تجهیزات پزشکی مورد نیاز تمامی بیمارستان‌ها، به‌خصوص مراکز درمانی اطراف حرم مطهر رضوی شده تا که سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی‌ها ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: ما در طول یک سال اخیر رشد خوبی در حوزه تجهیزات پزشکی بیمارستانی با راه‌اندازی دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی قلب و مغز، تقویت تخت‌های تمامی بخش‌های درمانی از جمله بخش مراقبت ویژه و همچنین تأمین اکسیژن و وینتلاتور مورد نیاز بیمارستان‌ها داشته‌ایم.

ایزدی اضافه کرد: همچنین باید اشاره کنیم که در راستای تأمین تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای اقدامات مؤثر بسیار زیادی توسط حوزه تأمین و نگهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اجرای فرآیند مهندسی معکوس اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.