قیمت روز خودروهای وارداتی و مونتاژ اعلام شد.

سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۸۰۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش قدس آنلاین، این روزها قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژ ریزش شدیدی را به ثبت رسانده است. قیمت کیا سراتو از ابتدای تیرماه تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان ارزان شده است. روند ریزش قیمت خودروهای مونتاژی طی روز گذشته کند بود اما قیمت خودروهایی همچون هایما ۸S، جک اتوماتیک، فونیکس FX و سیتروئن C۳ نسبت به دو هفته گذشته حوالی ۱۰۰ میلیون تومان پایین آمده است.

در ادامه آخرین قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژ و تغییرات آنها نسبت به روزهای گذشته را می‌خوانید.

قیمت کیا سراتو وارداتی اتوماتیک ۲.۰ لیتر مدل ۲۰۱۸ به ۲ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ میلیون ارزان شده است و از ابتدای تیر تا به امروز ۸۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۸ نیز ۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که طی ۷ روز گذشته ۳۰۰ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۹ به ۵ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است که طی سه روز ۱۰۰ میلیون کاهش داشته است.

قیمت هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز با کاهش ۲۵۰ میلیونی در چهار روز گذشته ۴ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان است.

قیمت هیوندای سوناتا هیبرید تیپ ۲ (GLS) مدل ۲۰۱۸ نیز حوالی ۴ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان شده است که طی یک روز ۱۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رنو تالیسمان E۳ مدل ۲۰۱۸ در بازار خودروهای وارداتی به ۳ میلیاردو ۷۵۰ میلیون تومان نزدیک شده است که طی ۶ روز گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کولیوس مدل ۲۰۱۸ نیز ۴ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است و طی ۵ روز گذشته ۱۵۰ میلیون و دو هفته گذشته ۳۰۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ نیز ۴ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان شده است که طی دو هفته گذشته ۲۰۰ میلیون پایین آمده است.

قیمت لکسوس NX هیبرید (۳۰۰h fsport) مدل ۲۰۱۷ امروز حوالی ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که طی روز گذشته ۲۰۰ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت این شاسی بلندوارداتی نسبت به دو هفته گذشته ۳۰۰ میلیون پایین آمده است.

قیمت لکسوس RX ۲۰۰ (توربو fsport) مدل ۲۰۱۸ نیز ۱۵ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان است که ۲۰۰ میلیون تومان طی چهار روز گذشته کاهش داشته است. بررسی تغییرات قیمت شاسی بلندهای وارداتی نشان می‌دهد که از ۱۹ تیر تا به امروز یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت فولکس گلف GTI نیز امروز ۵ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ب ام و مدل ۲۰۱۸ (سری ۷ ۷۳۰li) نیز ۱۷ میلیاردتومان است که طی هفته گذشته یک میلیارد تومان ارزان شده است. و ب ام و مدل ۲۰۱۷ (X۱ ۲۵) نیز ۷ میلیارد قیمت دارد که ۲۰۰ میلیون تومان طی یک هفته کاهش داشته است.

قیمت خودروهای مونتاژی امروز (مدیران خودرو، سایپا، بهمن موتور، ایران خودرو و کرمان موتور)

*تمام خودروها صفرکیلومتر هستند و مدل‌هایی که سال ساخت آنها مربوط به گذشته است خط تولیدشان متوقف شده است.

قیمت فونیکس FX پریمیوم مدل ۱۴۰۲ امروز یک میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۸۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت مدل ۱۴۰۲ نیز ۲ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که طبق قیمت روز مدیران خودرو طی ۴ روز گذشته ۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت چری آریزو ۵T IE مدل ۱۴۰۲ حوالی یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت چری تیگو ۷ IE مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان است که ۷۰ میلیون طی دو هفته کاهش پیدا کرده است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ (اسپرت لاکچری) امروز ۸۲۵ میلیون تومان است. همچنین قیمت ام وی ام دنده ای X۲۲ مدل ۱۴۰۲ به ۷۲۵ میلیون تومان نزدیک شده است. این دو مدل طی روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سیتروئن C۳ مدل ۱۳۹۸ نیز ۲ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان است و کاهش ۱۰۰ میلیونی طی ۲ هفته را ثبت کرده است.

قیمت برلیانس کراس (۱.۶۵ لیتر) مدل ۱۳۹۹ نیز یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما از اواسط تیر تا به امروز ۱۵۰ میلیون کاهش داشته است.

قیمت سراتو سایپا (۲.۰ لیتر آپشنال) مدل ۹۸ نیز یک میلیاردو ۸۵۰ میلیون است که نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ میلیون و اول تیر ۴۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ به یک میلیاردو ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۷۰ میلیون تومان و دو هفته گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۶۳۰ هزارتومان است که طی هفته گذشته گذشته ۱۲۰میلیون تومان ریخته است.

قیمت ریسپکت پرایم مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۲۴۰میلیون تومان شده است که طی هفته گذشته ۷۰ میلیون تومان پایین آمده است.

قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ نیز ۲ میلیاردو ۲۰۰ است که طی سه هفته گذشته ۱۸۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت هایما دنده ای S۵ مدلCVT مدل ۱۴۰۰ حوالی یک میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز حوالی یک میلیاردو ۲۳۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود. این دو مدل طی یک روز ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت هایما ۸S امروز به یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به ۲۷ تیرماه ۱۰۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت جک اتوماتیک (S۵ ۱.۵ لیتر ) مدل ۱۴۰۲ نیز به یک میلیاردو ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو هفته گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کی ام سی J۷ مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده است که سه روزه ۱۳۰میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.