رئیس پیشین واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله با قدرتی که فراهم کرده است، امروز بزرگترین تهدید نظامی رژیم برای اسرائیل به شمار می رود.

ژنرال صهیونیست: حزب الله بزرگترین تهدید نظامی برای اسرائیل است

به گزارش قدس آنلاین از شبکه المیادین «عاموس یادلین» روز جمعه اضافه کرد: نصرالله نیروی نظامی بزرگی را ایجاد کرده است که موشک های بزرگتر و دقیق تری دارد و در جنگ های پیشین چنین قدرتی در مقابل ما نبود.

وی افزود: بازدارندگی ما مقابل حزب الله تضعیف شده است و صهیونیست های ساکن اسرائیل باید بدانند که جنگ سوم با لبنان بسیار دشوارتر از جنگ هایی است که تاکنون دیده اند.

یادلین گفت: حزب الله امروز قلدری می کند زیرا می داند اسرائیل از داخل ضعیف شده است.

وی افزود: اگر موشک های حزب الله در گذشته به نزدیکی «الخضیره» می رسید، این بار این موشک ها به تل آویو خواهند رسید.

رژیم صهیونیستی چند ماهی است که شاهد درگیری های داخلی میان مخالفان و موافقان لایحه تغییرات قضایی است.

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشته بود: حتی اگر بگوییم کارایی ارتش تغییری نکرده باید بپذیریم که انسجام آن قطعا آسیب دیده است

یدیعوت احارونوت افزود: حتی اگر همه طرف های مخالف در اسرائیل با هم به اقدامات تضعیف کننده خود پایان دهند، ارتش به وضع گذشته خود باز نمی گردد.

در مقاله این روزنامه اسرائیلی آمده است: بحران های سیاسی و اجتماعی، ارتش اسرائیل را از صحنه اجتماع و اتفاق نظر همه جریان ها به یک سازمان سرخورده تبدیل کرده است.

کاهش شمار خلبان های نیروی هوایی یک شوک راهبردی است و هیچ کس در ارتش اطلاع ندارد که اگر لایحه تغییرات قضایی در قرائت سوم تصویب شد، چه اتفاقی در ارتش می افتد و آیا صدها نظامی دیگر، تهدیدات خود را برای نافرمانی عملی می کنند یا خیر.

یدیعوت آحارونوت ادامه داد: با افزایش اعتراض ها در نیروی هوایی، رئیس ستاد مشترک باید تصمیم نهایی را بگیرد و بازی را تمام کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.