مسابقات انتخابی تیم شطرنج دختران خراسان رضوی با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.

پایان مسابقات انتخابی تیم شطرنج دختران خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مسابقات شطرنج رده‌های سنی نوجوانان دختر قهرمانی خراسان رضوی و انتخابی تیم شطرنج استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در پنج دور طی روزهای سوم و چهارم مرداد در خانه شطرنج استان برگزار شد. در این مسابقات شرکت کننده‌هایی از شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، طرقبه، درگز، کلات و تربت جام حضور داشتند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۸ سال، ثنا باقرنسب قهرمان شد و پرنیان کارگر و آیناز بخشی به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۶ سال مهدیه عزیزی به رتبه نخست رسید و مبینا رضوی و بیتا براتی دوم و سوم شدند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۴ سال، هستی شریف، ریحانه فلاح‌زاده و مهسا پویش‌فر به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۲ سال نیز یسنا آریه قهرمان شد و مهلا میرشیر و آرنیکا مهربانی دوم و سوم شدند.

در بخش قهرمانان رده سنی زیر ۱۰ سال، آیناز قاسمی اول شد و شادیسا موحد و پریاسادات حسینی دوم و سوم شدند. در قهرمانان رده سنی زیر ۸ سال ماندانا افشار اول شد و سارا ذبیحی و ملیکا ربانی به عنوان دوم و سوم دست یافتند.

سرپرست مسابقات نوجوانان استان برعهده محمد تقی والسلام بود، سرداور مریم گلمکانی، جانشین سرداور میری و داوران این رقابت‌ها مظهری و مهدوی بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.