مشکلات مالی استقلال همچنان به قوت خود باقی مانده و گروهی از هواداران و بازیکنان این تیم نگران هستند که وعده پرداخت مطالبات در روز سه‌شنبه محقق نشود

دردسر جدید برای نکونام؛ پول نرسد دو بازیکن استقلال فسخ می‌کنند!

به گزارش قدی آنلاین، باشگاه استقلال چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد مشکلات مالی روز سه‌شنبه به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و قسمتی از مطالبات بازیکنان در آن روز به آنها پرداخت خواهد شد. این ادعا اگرچه موجب شد تا فضا اندکی آرام‌تر شود و حالا بازیکنان به تمرین بازگشته‌اند ولی همه به خوبی می‌دانند اگر در تاریخ اعلام شده توسط علی خطیر زمینه برای پرداخت مطالبات فراهم نشود، استقلال دوباره بحران را با تمام وجود احساس خواهد کرد.

در همین رابطه شنیدیم مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان روز پنجشنبه هفته جاری باید برای نقد کردن یک فقره چک خود راهی بانک شوند و اگر باشگاه حساب خود را برای پاس شدن چک این دو نفر پر نکرده باشد آنها طبق قانون می توانند قراردادشان را فسخ کنند.

البته اگر پول در حساب باشگاه نباشد، این دو نفر می‌توانند باز هم به کارشان ادامه دهند و کارت بازی آنها صادر می‌شود ولی اگر تمایل به فسخ قرارداد داشته باشند کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.