سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت عزاداران حسینی، ۳۸۰ بازدید از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین انجام و نیز با اعزام تیم پزشکی (شامل ویزیت و تحویل داروی رایگان، خدمات پرستاری و مامایی و ... )  ۳۵۰ مورد خدمت رایگان به مردم عشایر منطقه هزار مسجد ارائه شد.

انجام ۳۸۰ مورد بازدید بهداشت محیط از هیات‌ها و مجالس عزاداری درگز

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علیرضا قنبری ضمن قدردانی از تلاش بی شائبه کارکنان مجموعه بهداشت و درمان درگز اظهار کرد: از مجموع بازدیدهای انجام شده، ۱۷۶ مورد مربوط به بازدید از  مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، ۱۸ مورد بازدید از ایستگاه‌های صلواتی فعال شده، ۱۸۶ بازدید از مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی و نیز موارد کلرسنجی از شبکه آبرسانی، تانکرهای آبرسانی، آب بطری شده و عرضه یخ صنعتی و بهداشتی ۱۱۹ مورد بوده که به منظور صیانت از سلامت مردم در این ایام انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز افزود: استقرار آمبولانس در محل گلزار شهدا در روز عاشورا، برگزاری دعای پر فیض زیارت عاشورا همه روزه در نمازخانه بیمارستان و مرکز بهداشت و همچنین سیاه پوش کردن فضای محل کار از دیگر اقدامات این شبکه جهت گرامیداشت یاد شهدای کربلا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.