معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی از آغاز پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه خبر داد و تاکید کرد: همه افرادی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌خواهند شرکت کنند باید در پیش‌ثبت نام نام‌نویسی کنند.

آغاز پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد ماه

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی با اعلام این خبر که اطلاعیه شماره پنج انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر شده‌ است، اظهار کرد: قانون جدید انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب و همچنین مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: امروز نیز اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات کشور مبنی بر پیش‌ثبت نام صادر شده است که براین اساس افرادی که می‌خواهند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، باید در پیش ثبت‌ نام که از ۱۶ مرداد آغاز خواهد شد، ثبت نام کنند.

وی با تاکید براینکه به افرادی که در پیش ثبت نام شرکت کنند اجازه ورود به ثبت نام نهایی‌ داده خواهد شد، گفت: پیش ثبت نام ۱۱۰ روز پیش از ثبت نام نهایی انجام می‌شود که هدف از آن فرصت بیشتر دستگاه‌های نظارتی برای احراز هویت کاندیدای انتخابات است.

طباطبایی درباره استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طبق قانون شش ماه قبل از ثبت نام نهایی مدیران باید از سمت خودشان استعفا دهند که این‌ استعفا در دو بخش استانی و سراسری است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در استان خراسان رضوی ۱۴ نفر از سمت‌های خود استعفا داده‌اند که از مجموع این افراد، یک امام جمعه، یک شهردار و یک فرماندار و مابقی از روسای ادارات هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر شخصی‌از سمت خود استعفا داده، دیگر به کار برنخواهد گشت، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با شماره ۰۵۱۳۸۰۵۲۱۰۹ ستاد انتخابات ارتباط برقرار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.