رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۳۹۹ متهم به سرقت دستگیر و ۴۹۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خراسان رضوی/ ۳۹۹ متهم به سرقت دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: این طرح با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت های ویژه و بکارگیری اکیپ‌های کار آزموده از پلیس‌های تخصصی به ویژه استفاده از توان ماموریتی پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه با تمام توان طی ۷۲ ساعت به اجرا درآمد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پلیس موفق به دستگیری ۳۹۹ متهم به سرقت و کشف ۴۸۵ فقره انواع سرقت، شامل؛ سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، سرقت وسایل وسایل خانه و اماکن خصوصی و سایر سرقت‌ها شده است.

شفیع‌زاده با بیان این که محوریت طرح دستگیری سارقان تحت پوشش مامور بود، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.