۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 900848

با برگزاری انتخابات داخلی، ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر قم برای یک دوره یکساله مشخص شد.

محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم شد

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم طی جلسه‌ای که در ابتدا علنی و سپس غیر علنی برگزار شد مشخص شدند.

در این انتخابات داخلی محسن محرری به عنوان رئیس، حسن طلایی به عنوان نایب رئیس، نرجس نیازمند منشی اول، ماشاالله سعادتمند و روح‌الله امراللهی نیز به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم قرار بود در جلسه روز دوشنبه ۹ مردادماه برگزار شود که به دلیل عدم حضور ۶ نفر از اعضای شورا در اعتراض به آنچه که مداخله جریانی خاص در امر انتخابات بیان می‌کردند در این جلسه حاضر نشدند و جلسه از رسمیت افتاد.

جلسه فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر قم صبح امروز با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و در این جلسه حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافتند و در سخنانی اعضای شورا را به پرهیز از اختلاف و حفظ وحدت دعوت کردند.

جلسه شورا پس از پیشنهاد برخی از اعضا از حالت علنی به غیر علنی تبدیل شد و پس از بیان مسائل مختلف از سوی اعضا انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

هیچکدام از ۶ عضو که در روز گذشته در جلسه شورا حاضر نشدند از جمله محمود مسگری، محمدحسین دهناد، مصطفی ملایی، حسین صابری، مرتضی استقامت و معصومه آمره در ترکیب جدید هیئت رئیسه حضور ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.