۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 900891

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر از کمبود قاضی در استان خبر داد و گفت: علی رغم همه کمبودها و مشکلات ولی اجازه ندادیم مردم با مشکلی مواجه شوند و کارشان به تاخیر بیافتد.

بوشهر با کمبود قاضی مواجه است

به گزارش قدس انلاین، مهدی مهرانگیز صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح دادگاه بخش کاکی اظهار داشت: دشمنان تلاش داشتند نام امام حسین (ع) را از بین ببرند ولی آنها نمی‌دانستند که این نام هیچگاه خاموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: آنها می‌خواستند مجالس امام حسین (ع) را تحریم کنند ولی همه دیدند که محرم امسال با چه شوری با حضور جوانان برگزار شد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: راه اندازی دادگاه کاکی از ۱۲ سال پیش در دستور کار قرار گرفته بود و تلاش زیادی صورت گرفت که این مطالبه مردم تحقق پیدا کند و در این راه با مشکلات زیادی نیز مواجه بودیم.

فعالیت ۱۹۲ قاضی در استان

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۲ قاضی در کل استان مشغول به فعالیت هستند و حدود ۵۰ درصد چارت ما خالی است و با کمبود قاضی مواجه هستیم ولی علی رغم همه این مشکلات اجازه ندادیم مردم دچار مشکلی شوند.

مهر انگیز اضافه کرد: مسئولان شهرستان پیگیر تأمین زمین برای احداث ساختمان جدید دادگاه بخش کاکی باشند.

راه اندازی دفتر قضائی در کاکی

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر از پیگیری‌های لازم برای راه اندازی دفتر قضائی در شهر کاکی خبر داد و گفت: برای رفع کمبود نیروهای شورای حل اختلاف از طریق مجلس در دست پیگیری است.

مهر انگیز تصریح کرد: برای راه اندازی شعبه حل اختلاف در شهر بادوله پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.