دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از احضار رییس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به دلیل نارضایتی مردمی درخصوص صفوف طولانی پمپ بنزین‌ها خبر داد.

رییس شرکت نفت جیرفت به دادستانی احضار شد

به گزارش قدس آنلاین، افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبر افزود: در خصوص شرکت نفت جیرفت پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این پرونده به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت این شهرستان در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رییس این شرکت تذکر داده شده است.

مدعی العموم در شهرستان جیرفت بیان کرد: سوء مدیریت رییس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان کرمان نیز اعلام شده و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان کرمان، انتخاب یک مدیر توانمند به منظور حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

صالحی نژاد اعلام کرد: سوء مدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    شاید با جرات بتوان گفت مردم جیرفت بدلیل مسافرتهای کاری و غیرکاری طولانی و مکرر، از مصرف سوخت بالایی برخوردارند که باعث کمبود و تشکیل صفهای طولانی میشود.