سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قزوین گفت: کلیه مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت استان در تعطیلات پیشرو، مطابق آماده باش اعلام شده ملزم به ارائه خدمات به مردم هستند.

آماده باش مراکز درمانی قزوین جهت خدمت رسانی در تعطیلات پیشرو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، عباس کاظمی اظهار کرد: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، تاکید می شود که این تعطیلی شامل مراکز درمانی نبوده و کلیه حوزه های بهداشت و درمان استان قزوین آماده ارائه خدمات به مردم هستند. 

این مسوول خاطر نشان کرد: با توجه به گرمای بی سابقه هوا و امکان ایجاد مشکلات برای مردم ناشی از گرمازدگی کلیه مراکز درمانی در آماده باش بوده و عموم مردم در صورت بروز مشکل می توانند به مراکز درمانی مراجعه نمایند. 

کاظمی افزود: کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، بخش های درمانی و خدمات رسانی، مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان ها، واحدهای عملیاتی و مراکز اورژانس پیش بیمارستانی و کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی نسبت به تعطیلات اعلام شده مستثنی هستند و با تداوم ارائه خدمات در کنار مردم خواهند بود. 

وی اضافه کرد: در خصوص بانک ها هم مطابق دستورالعمل بانک مرکزی، کلیه بانک ها و موسسات مالی لازم است شعب کشیک خود را دایر و به اطلاع عموم مردم برسانند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قزوین در پایان تاکید کرد: با توجه به گرمای زیاد هوا، مردم استان ضمن صرفه جویی در مصرف برق حتما در زمان اوج گرما در طول روز به توصیه های متخصصین مبنی بر راهکارهای جلوگیری از گرمازدگی دقت لازم را داشته باشند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.