بخشدار انابد گفت: تمامی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی که دارای فرم ارجاع هستند، تحت ویزیت پزشکی رایگان قرار می‌گیرند.

ارائه ویزیت رایگان برای تمامی مراجعه کنندگان به بیمارستان صحرایی انابد

به گزارش قدس خراسان، محمد مزینی در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی شهدای سلامت انابد که به همت بسیج جامعه پزشکی استان و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال بیش از حد خانواده‌ها برای ارائه خدمات پزشکی در بیمارستان صحرایی بنای ما بر این است که تمامی بیماران مراجعه کننده که دارای فرم ارجاع هستند، تحت ویزیت پزشکی رایگان قرار بگیرند.

بخشدار انابد افزود: برپایی این بیمارستان صحرایی حاصل تلاش وفاق و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان و بخش انابد است، که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی عنوان کرد: تمامی تدابیر لازم در بخش‌های مختلف طی سه روز برپایی بیمارستان صحرایی در انابد اتخاذ شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مزینی گفت: با توجه به گستردگی بخش انابد و مناطق عشایری در طول سال نیز با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بردسکن و مجموعه شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولیعصر در مناسبت‌های مختلف گروه‌های پزشکی به مناطق محروم این بخش اعزام و به ارائه خدمات پزشکی می‌پردازند.

بخشدار انابد از استقرار ۵۰ پزشک متخصص و عمومی در سه روز بر پایی بیمارستان صحرایی در شهر انابد که بدون هیچگونه چشم داشتی و در یک اقدام جهادی و انقلابی به روستاییان عزیز خدمت می‌کنند قدردانی کرد.

وی همچنین از مساعدت ویژه مجمع خیرین سلامت شهرستان و متصدیان داروخانه‌ها در پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی و نگرفتن حق فنی نسخه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.