۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر: 901386

فرزانه فصیحی موفق شد بعنوان تنها ورزشکار کشورمان جواز حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب کند.

بانوی دونده ‌کشورمان جهانی شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، فرزانه فصیحی نایب قهرمان ماده ۱۰۰متر مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد از طریق رنکینگ، جواز حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب کند.

بر همین اساس، این بانوی خوش نام‌و نشان دو و میدانی کشورمان توسط با کسب امتیازات لازم و قرار گرفتن در جایگاه چهل‌وچهارم جدول رنکیگ فدراسیون جهانی جواز حضور در این مسابقات را کسب نماید و مسافر شهر بوداپست کشور مجارستان محل برگزاری این رقابت‌ها شود.

با توجه به قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دو و میدانی ورزشکاران می‌بایست از طریق ثبت حد نصاب‌های اعلامی از سوی این نهاد بین المللی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب نمایند،و اگر تعداد افرادی که رکوردهای ورودی را به ثبت رسانیده اند کمتر از تعداد ورزشکارانی که می‌توانند در هرماده این رویداد جهانی شرکت نمایند باشد(مثلا ماده ۱۰۰متر ۴۸نفر)،جهت کامل نمودن این تعداد قهرمانان کشورهای مختلف می‌توانند با قرار گرفتن در بهترین جایگاه جدول رنکیگ فدراسیون جهانی جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان از روز ۲۷مرداد ماه جاری به میزبانی شهر بوداپست کشور مجارستان برگزار خواهد شد،که فرزانه فصیحی تنها نماینده دو و میدانی کشورمان در این رقابت‌ها خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.