دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید سرزده از بیمارستان های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی شهر ری، روند ارائه خدمات درمانی در این مراکز و همچنین، ارزیابی پیشرفت فیزیکی ساخت پروژه بیمارستانی الهام کهریزک را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وزیر بهداشت از سه بیمارستان شهدای هفتم تیر, فیروزآبادی و الهام شهرری بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر، از طرح توسعه ای این بیمارستان و روند پیشرفت آن بازدید کرد.

وی همچنین، با حضور در بیمارستان فیروزآبادی، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، با کادر درمان و بیماران گفت و گو کرد و گفت: پیشرفتها و رفع ضعف هایی که در بازدید قبلی دیده بودیم مشهود و رضایت بخش است انشالله که روند رشد این بیمارستان همچنین ادامه یابد.

بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان الهام کهریزک نیز پایان بخش سلسله بازدیدهای سرزده وزیر بهداشت از مراکز درمانی تهران و شهر ری بود این بیمارستان که توسط یک خیر احداث شده به علت کسریه بودجه روند ساخت و ساز آن آن متوقف شده است.

وزیر بهداشت در باره تامین بودجه برای ادامه روند پیشرفت ساخت این بیمارستان به مسئولین و خیر بیملرستان قولهای مساعدی داد.

عملیات ساخت بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی الهام در کهریزک تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تامین اعتبار موردنیاز، به سرعت تکمیل و به زنجیره ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کشور افزوده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.