با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کامل شد.

ترکیب تیم تکواندو نوجوانان کشورمان مشخص شد/ پیگیری تمرینات شاگردان نفجم در نوشهر

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۱۱ تا  ۱۳ شهریور ماه به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد و بر همین اساس ترکیب ۱۰ تکواندوکار اعزامی کشورمان به این مسابقات پس از چند مرحله مسابقات انتخابی مشخص شد.

آخرین مرحله از مسابقات انتخابی این تیم در وزن ششم روز گذشته در حاشیه رقابت‌های لیگ نوجوانان در سالن خانه تکواندو و با حضور داوران رسمی برگزار شد و در نهایت رادین زینالی با برتری مقابل رقبای خود جواز سفر به بیروت را به دست آورد.

مهدی رزمیان (فارس)، متین حسینی (البرز)، سینا محترمی (آذربایجان شرقی)، محمدپارسا تیلانی (البرز)، طاها رحمانی (مازندران)، سینا رضا علیزاده (مازندران)، رادین زینالی (آذربایجان شرقی)، صدرا مقدمی (آذربایجان شرقی)، امیررضا غلامی (گیلان) و امیرمحمد رحمانی‌راد (کرمان) ترکیب تیم کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

نوجوانان تکواندوکار کشورمان از روز شنبه دور جدید تمرینات خود را به میزبانی استان مازندران و در شهر نوشهر پیگیری خواهند کرد.

هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان برعهده فیض‌الله نفجم به‌عنوان سرمربی است. جلال خدامی و مسعود کاظم‌پور نیز به‌عنوان دستیار وی را یاری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.