رئیس هیات بوکس خراسان رضوی از قهرمانی تیم بوکس نیروی ارتش خراسان رضوی در مسابقات کشوری در بخش تیمی خبر داد.

قهرمانی تیم بوکس خراسان رضوی در مسابقات کشوری

به گزارش قدس خراسان، امیرحسین اخوان در خصوص عملکرد بوکسورهای خراسانی در مسابقات کشوری اظهار کرد: تیم بوکس ارتش نیروی استان خراسان رضوی، لشگر ۳۷۷، در مسابقات کشوری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تازگی برگزار شد شرکت کرد و موفق شد در بخش تیمی رقابت ها به عنوان قهرمانی دست یابد.

رئیس هیات بوکس خراسان رضوی افزود: این رقابت‌ها که جنبه انتخابی بازی‌های جهانی فرانسه را هم داشت، با حضور چندین تیم از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در اقصی نقاط استان تاکید کرد: به بهانه گرامیداشت هفته دولت، جام بزرگسالان استان را روزهای ۲ و ۳ شهریور در شهرستان طرقبه و شاندیز به میزبانی هیات این شهرستان برگزار خواهیم‌کرد.  

اخوان افزود: مسابقات منطقه ۷ کشور با همکاری کنگره ملی ۱۸۰۰۰ شهید به میزبانی استان خراسان رضوی، مشهد مقدس ۱۸ و ۱۹ مردادماه در رده سنی نونهالان با هدف آماده سازی مسابقات استعدادهای برتر کشور برگزار خواهدشد.

مرتضوی در اردوی تیم ملی است

رئیس هیات بوکس خراسان رضوی با اشاره به حضور ملی‌پوشان خراسانی در اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی بوکس در رده سنی جوانان نیز از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز شده و سینا مرتضوی، بوکسور جوان خراسانی نیز در این اردو که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور دارد.

وی تصریح کرد: این اردو تا ۲۰ مردادماه به طول می‌انجامد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی در حال تمرین هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.