رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت متهمان هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک خبر داد.

بازداشت متهمان هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک

به گزارش قدس انلاین،  حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی با اشاره به ‌هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک اظهار داشت: به دنبال اتفاقات دردناک و ناگوار چند روز گذشته که شامل هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) در روز تاسوعای حسینی بود، بلافاصله شورای تامین، دستگاه‌های نظارتی مجموعه حاکمیت، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج پای کار آمدند تا مجرمین و متهمین این حادثه شناساسی و به  دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی تصریح کرد: در روز ۱۱ مردادماه و در روز تعطیل ضابط دو پرونده متهمین شناسایی شده را که قبلا  دستور جلب آنها توسط دادستان و معاون دادستان صادر شده بود، جلب و به دستگاه قضایی معرفی کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: پلیس دو متهم اهانت به همسر شهید که یک زوج بودند را شناسایی و بازداشت کرد که این دو زوج هم اکنون در بازداشت هستند، در خصوص حادثه عصر تاسوعای حسینی نیز ۱۸ نفر شناسایی شدند که پنج نفر به دستگاه قضایی اعزام شدند و بازپرس پرونده دستور بازداشت آنها را قرار تامین قانوین صادر شده و متهمین اکنون در زندان هستند.

موسوی بیان کرد: دستگاه قضا با قوت تمام‌تر مابقی متهمین را که توسط ضابط دستگاه قضایی به دستگاه قضا اعزام می‌شوند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کسی نباید انتظار برخورد فراقانونی از دستگاه قضایی کسی داشته باشد،  تاکید کرد: شاید مجازاتی که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود، انتظارات را برآروده نکند، اما طبق قانون و عادلانه و به دور از هیجانات رسیدگی قضایی به این پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.