کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی دمای کلانشهر مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۴ درجه می‌رسد.

دمای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۴ درجه می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: با توجه به تداوم وزش باد شدید در نواحی شرقی پدیده گرد و غبار حداقل تا پایان امروز در بیشتر نقاط استان ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده از روز گذشته در مناطق شرقی خراسان رضوی شکل گرفت و به تدریج بیشتر نقاط استان را فرا گرفته است.

وی با بیان این که هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده است ادامه داد: بروز این پدیده موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا شده است که این شرایط در مناطق مستعد همراه با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

رضایی‌پور گفت: از ظهر امروز نیز با عبور جریان ناپایدار تراز میانی جو، باران پراکنده در نواحی کوهستانی و شمالی استان خواهد بارید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۹ و سرخس با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۵ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.