۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 902367

بازرس کل استان بوشهر گفت: به دلیل مداخله در معاملات دولتی دو نفر شامل مدیر و برادرش در یکی از ادارات دولتی بوشهر در مجموع به ۳.۵ سال حبس محکوم شدند.

۳.۵ سال حبس برای مدیر بوشهری

به گزارش قدس آنلاین،  اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و اداری تحت نظارت مستمر و دائم بازرسان قرار دارد اظهار داشت: هر گونه تخلف در عرصه‌های مختلف اجرایی، اداری مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و پرونده آنان به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

وی رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه‌ها در همه عرصه‌ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مبارزه با فساد و تخلف در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار بازرسی استان قرار دارد و در این راستا نظارت بر حسن اجرای امور و نظارت بر اجرای صحیح قانون وظیفه مهم سازمان بازرسی است.

بازرس کل استان بوشهر از صدور حکم محکومیت یک مدیرکل و ۶ کارمند در یکی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: حکم بدوی مدیرکل اسبق و ۶ نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به جرم جعل اسناد رسمی و استفاده از اوراق مجهول از سوی دستگاه قضایی صادر شد.

شهبازی از صدور حکم حبس تعزیری برای این کارکنان خبر داد و اضافه کرد: برای این ۷ نفر در مجموع ۱۸ سال و ۳ ماه محکومیت بدوی صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به یکی دیگر از پرونده‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل مداخله در معاملات دولتی دو نفر شامل مدیر و برادرش در یکی از ادارات دولتی بوشهر در مجموع به ۳.۵ سال حبس محکوم شدند.

بازرس کل استان بوشهر نقش مردم در شناسایی و پیگیری تخلفات سازمانی در دستگاه‌های اجرایی و دولتی را مهم دانست و افزود: هرگونه گزارش یا شکایت از سوی مردم به سازمان بازرسی، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

شهبازی سامانه ۱۳۶ سازمان بازرسی را آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی دانست و تصریح کرد: بازرسی استان بوشهر از طریق سامانه‌های اینترنتی و تلفنی و مراجعه حضوری پذیرای دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات مشهود در دستگاه‌های دولتی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.