رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان از بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش خبر داد و گفت: تولید کفش همدان به استاندارد واقعی رسیده و همین امر سبب صادرات کفش با برند همدان به مقصد عراق و پاکستان شده است.

بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در همدان

به گزارش قدس آنلاین، احمد گازرانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش هفدهم مردادماه و محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز می‌شود اظهار کرد: این نمایشگاه تا بیستم مردادماه برقرار است و در زمینه تخصصی شرکت‌های بومی استان و سراسر کشور شرکت‌کننده دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ غرفه از همدان، تبریز، خراسان، زنجان و تهران در فضای معادل یک‌هزار و پانصد متر شرکت کردند ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب نمایشگاه همدان استقبال تجار خارجی از عراق است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد از همین رو تجار عراقی با دید مثبت در این زمینه ورود می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورود تجارت خارجی راهی برای توسعه صنعت کیف و کفش همچنین چرم همدان است تصریح کرد: نمایشگاه‌ها تخصصی کیف و کفش سالانه پیشرفت داشته هم از حیث شرکت‌کنندگان و هم از حیث فضای نمایشگاهی.

گازرانی با اشاره به اینکه رشد صنعت کیف و کفش همدان چشمگیر بوده است بیان کرد: صادرات کفش همدان، مسیری است که به روی این صنعت باز شده است.

وی در بخش دیگر خاطرنشان کرد: همدان امروز جایگاه ویژه‌ای در این صنعت در کشور دارد به نحوی که سرعت پیشرفتش قابل ذکر است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان ادامه داد: تولید کفش همدان به استاندارد واقعی رسیده  و همین امر سبب صادرات کفش همدان با مقصد عراق و پاکستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است.

وی با بیان اینکه امروز با قیمت متعادل حتی زیر ۱۰۰ هزار تومان کفش در همدان تولید می‌شود اضافه کرد: صنعت کیف و کفش چرم ریشه در تاریخ این دیار دارد و امروز در جایگاه اصلی خود می‌درخشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.