فرمانده انتظامی شهرستان محلات از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه اعتقادات مذهبی، موجب تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان شده بود، خبر داد.

عامل تشویش اذهان عمومی در محلات دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا جنتی گفت: در پی اطلاع از فعالیت فردی که در ایام دهه اول محرم با انتشار مطالب توهین آمیز علیه ائمه اطهار (ع)، موجب تشویش اذهان عمومی شده بود، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد.

وی با بیان اینکه، پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد که فرد مورد نظر اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز در بستر فضای مجازی می‌کند، افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پس از رصد دقیق اطلاعاتی و پایش فضای مجازی، فرد خاطی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، این فرد در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات، با اشاره به اعتراف مدیر این صفحه اینستاگرامی به بزه انتسابی، پس از مواجهه با مستندات قانونی پلیس، اظهار کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 جنتی، با هشدار به افرادی که با راه‌اندازی صفحات مجازی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز می‌کنند، گفت: پلیس با توجه به وظیفه ذاتی خود و برابر قانون، همواره با عوامل تشویش اذهان عمومی، ترویج دهندگان فساد و ناهنجاری، قاطعانه برخورد می‌کند و با رصد مستمر این فضا، اجازه فعالیت به این افراد را نمی‌دهد.

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.