همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.

سرلشکر سلامی: حرکت مومنانه مسلمانان را از بند طاغوت نجات می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برنامه اظهار کرد: این ایام را به همه برادران و خواهران و لشکریان امروزین حضرت محمد که در این اجتماع آسمانی و باشکوه و در این محفلی که عطر دل انگیز وفای به عهد، وعده صادق و عمل صالح و اجتناب از طاغوت دل هر آزاده و انسان عدالت‌جو و حقیقت طلب را با این رایحه فضیلت آشنا می‌کند تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت:  قبل از سخن گفتن، با خودم فکر می‌کردم که اگر جمعی از شما در کوفه بودید مسلم فرستاده فرزند رسول خدا تنها نمی‌ماند و اگر یک پایگاه بسیج در کوفه دایر بود امام علی ضربت نمی‌خورد و اگر این جمعیت در کنار ابا عبدالله در روز کربلا در مقابل سپاه یزید می‌ایستاند هرگز امام به زمین نمی‌افتاد و آبی روی آب ریخته نمی‌شد و دستانی از مظهر جوانمردی قطع نمی‌شد و کودکان حرم تشنه نمی‌ماندند و خیمه ها آتش نمی‌گرفت و بانوی صبر و استفامت این همه غم زده نمی‌بود.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: حس کنید اگر قومی و جامعه‌ای در لحظه‌ای از تاریخ اشتباه کند ممکن است تا همیشه این خطا و سستی اسلام را در معرض شکست قرار دهد و نور خدا تا مدت‌ها جلوه نکند و اذان بر ماذنه‌ها گفته نشود و حرکت مومنانه می‌تواند اسلام را از این مسایل و مسلمان را از بند طاغوت نجات دهد.

سرلشکر سلامی افزود: گاه یک جنگ خارجی تحمیل می‌شد تا استکبار هر آنچه آتش دارد بر سر این کشور بریزد و همه رسانه ها و اقتصاد جهان با تمام ظرفیت عملیات روانی به صحنه می‌آمدند.

وی بیان کرد: ما بحرانهای بزرگی را پشت سر گذاشته ایم و بخش کوچکی از این بحران ها کافیست برای نابودی یک ملت اما دشمن از هر طریقی وارد شد از چهره نماها و اشرار و ماهواره و تکفیری ها و از هر منظری مثل جنگ شناختی و اطلاعاتی از هر نقطه ای وارد شدند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما بحرانهای بزرگی را پشت سر گذاشته ایم و بخش کوچکی از این بحران ها کافیست برای نابودی یک ملت، اما دشمن از هر طریقی وارد شد از چهره نماها و اشرار، ماهواره، تکفیری،ها و از هر منظری مثل جنگ شناختی و اطلاعاتی از هر نقطه ای وارد شدند.

سرلشکر سلامی افزود: یک فرمول برای شکست دشمن کافی بود و آن بسیج بود و یک نیروی الهی که با دستور امام ایجاد شد و محصول تمام تجربیات سخت صدر اسلام است و بعد از امام با دست‌های مبارک و جانباز رهبر عزیزمان این شجره طیبه وسعت یافت و سازمانی مستحکم شد و در تمام زمینه جامعه ریشه دواند.

وی در ادامه گفت: بدون بسیج ما نمی‌توانستیم بر آمریکا و شوری و صدام و در آن آرایش عظیم جهانی بدرخشیم و بسیج درخشید و جنگ پایان یافت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بدون بسیج نمی‌توانستیم تحریم اقتصادی را بی‌اثر کنیم، افزود: بسیج است که اجازه نمی‌دهد دشمن در هیچ سیاستی موفق شود، این دریای خروشان بسیج است که رود بی انتهای اربعین را در برابر سیاست دین زدایی قرار می‌دهد.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.