مبارزان فلسطینی در کرانه باختری یک بمب کنار جاده‌ای را در مسیر خودروی نظامیان صهیونیست منفجر کردند.

انفجار بمب در مسیر خودروی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نیروهای مقاومت بامداد امروز سه شنبه در کرانه باختری فلسطین موفق شدند یک بمب کنار جاده‌ای دست ساز را در هنگام یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه «عسکر» واقع در نابلس منفجر کنند.

علی رغم اینکه خودروی نظامیان اشغالگر در این انفجار آسیب جدیدی ندیده است، ولی استفاده از بمب‌های کنار جاده‌ای در کرانه باختری علیه متجاوزان به یکی از راه‌های مؤثر و نگران کننده برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است که بارزترین آن در جریان یورش اخیر صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین بود که انفجار یک بمب قوی مبارزان مقاومت فلسطین منجر به انهدام خودروی صهیونیست‌ها شد و در اثر آن، هشت نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند که در نوع خود بی‌سابقه بود.

گذشته از این، صهیونیست‌ها از مسلح شدن کرانه باختری به سلاح‌های گرم به شدت نگران هستند و اخیرا روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که انتفاضه‌ای مسلحانه در این منطقه می تواند برای رژیم اسرائیل گران تمام شود. به همین دلیل کابینه نتانیاهو در صرافت اعطای کمک مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس است تا از آن برای مقابله با روند روزافزون مقاومت به اشکال و انواع مختلف در کرانه باختری مقابله کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.