سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: در حال پیگیری هستیم تا پروانه مسکن خبرنگاران به‌صورت رایگان یا حداکثر تخفیف صادر شود.

صدور رایگان پروانه مسکن خبرنگاران

به گزارش قدس آنلاین، علی صالحی در آئین بزرگداشت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت این روز، از پیگیری مدیریت استان اصفهان پیرامون مسئله انتقال آب به حوزه زاینده‌رود قدردانی به عمل آورد و اظهار داشت: مدیریت استان اصفهان در حوزه انتقال آب زحمات بسیاری را متقبل شده و جسارت آنها در این حوزه بی‌سابقه است و بر این امر شهادت می‌دهم.

وی افزود: در طول ۲۰ سال گذشته اختلاف نظرات مطرح در استان اصفهان باعث شده بود که برخی از مشکلات سال‌ها روی زمین بماند اما مدیریت فعلی استان با جسارت، روحیه جهادی و مطالبه‌گری کار را پیش بردند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان برخی از انتقادات مطرح شده را غیرمنصفانه دانسته و خاطرنشان کرد: در این مسیر برخی از افراد از وادی انصاف خارج شده و متاسفانه برخی مسائل وارد فضای غیرکارشناسی و سیاسی شده است و به همین دلیل رسانه‌ها باید از اتفاقات مثبتی که درحال وقوع است، حمایت کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های انتقال آب به استان اصفهان یادآور شد: برای انتقال آب باید همه راه‌های ممکن‌طی شوند تا کسری ناشی از بارگذاری‌های اضافه بر حوزه زاینده‌رود جبران شود.

صالحی با اشاره به موضوع مسکن خبرنگاران گفت: در حال پیگیری هستیم تا پروانه مسکن خبرنگاران به‌صورت رایگان یا حداکثر تخفیف صادر شود؛ علاوه بر این در زمینه تامین زمین تلاش می‌کنیم تا با همکاری استانداری یکی از بهترین قطعات زمین‌ که در محدوده نیست، برای مسکن خبرنگاران در نظر گرفته شود؛ ما پیگیری زمین و تسهیل صدور پروانه را در دستور کار قرار داده‌ایم و در بحث‌ ساخت‌وساز نیز بنیاد مسکن و خیریه‌ها آماده همکاری هستند تا به جمع‌بندی مطلوبی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.