۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 903074

منابع صهیونیستی از بازداشت یک جوان فلسطینی در غرب رام‌الله که تلاش داشت یک نظامی صهیونیست را خلع سلاح کند خبر دادند.

تلاش برای خلع سلاح نظامی صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، منابع صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، ۸ آگوست)، مدعی شدند که یک جوان فلسطینی را در نزدیکی یک ایست بازرسی نظامی در غرب رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی دستگیر کردند و دلیل بازداشتش، تلاش او برای خلع صلاح یک نظامی صهیونیست بود. 

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک فلسطینی قصد داشت در ایست بازرسی نظامی نزدیک شهرک «بیت حورون» یک سرباز را خلع سلاح کند و اسلحه او را بردارد، اما فرمانده این ایست بازرسی، اقدام به تیراندازی کرد و سربازان اسرائیلی این فلسطینی را دستگیر کردند.

به نوشته وبگاه فلسطینی «صفا»، اشغالگران اخیرا ده‌ها جوان فلسطینی را با این ادعا که آن‌ها قصد عملیات ضدصهیونیستی دارند، بازداشت کردند و به سوی برخی از آن‌ها تیراندازی کرده‌اند و به شهادت رسانده‌اند.

آخرین مورد نیز به یک جوان ۱۷ ساله فلسطینی باز می‌گردد که چهار روز پیش به ضرب گلوله یک صهیونیست در کرانه باختری مجروح شد و صبح روز گذشته به شهادت رسید. با شهادت این جوان، شمار فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به ضرب گلوله یا تعرضات اشغالگران به شهادت رسیده‌اند، به ۲۲۳ نفر افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.