مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: نیازمند یک اتحاد و هم افزایی برای تبیین جایگاه بین المللی مشهد و خراسان رضوی هستیم.

تبیین جایگاه بین‌المللی مشهد و خراسان رضوی به اتحاد و هم‌افزایی رسانه‌ای نیاز دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم رسانه و روز خبرنگار اظهار کرد: ارزش‌های خبری رسانه‌ها با ارزش‌های خبری‌ مدیران روابط عمومی فاصله دارد. این مسئله‌ای است که موجب ایجاد سوتفاهم ها شده است. 

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در تلاش برای ایجاد یک نگاه هم افزا میان روابط عمومی ها و رسانه ها هستیم. شاید این ارزش های خبری در دو طرف یکی نشود اما مفاهمه مشترک قابل دستیابی است.

وی گفت: این‌ دیدگاه‌ها و ارتباط برای مدیرانی که تجربه کار رسانه دارند بهتر شکل گرقته است اما دوستانی که کنار خبرنگاران نبوده‌اند و باید بیشتر برای ایجاد مفاهمه تلاش کرد.

نعمتی  بیان کرد: مشهد یک شهر بین‌المللی است اما هنوز به خوبی این مسئله را تبیین نشده است. رسانه ها و روابط عمومی ها با تلاش در کنار یکدیگر می توانند مشهد را به جایگاه اصلی بین المللی خود رسانده و تبلیغ کنند.

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم رسانه بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان مختلفی را در دوران کرونا از دست دادیم، در این مراسم باید همه شان را یاد کنیم و تلاش هایشان را قدر بدانیم.

وی با اشاره به چهره ها و ظرفیت های رسانه ای استان خراسان رضوی گفت: ظرفیت بی بدیل رسانه ای این خطه می تواند موجب سرعت گرفتن پیشرفت این استان شود به شرطی که نگاه های هم افزا ارتقا پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.