پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم صحبت کرد.

طهماسبی: استقلال اصلا وارد فضای نقل و انتقالات نشد

به گزارش قدس آنلاین، بهمن طهماسبی ، درباره شرایط آبی‌پوشان تهرانی گفت: استقلال اصلا پیش فصل خوبی را نگذرانده است. مشکلات مالی این تیم‌ هم زیاد است و هنوز بسیاری از بازیکنان هنوز از فصل گذشته طلب دارند. تمام این مسائل باعث می‌شود تا شرایط استقلال را خوب ندانیم. حالا هم باید بازی‌ها در این شرایط برای شاگردان نکونام آغاز شود.

وی افزود: از سوی دیگر استقلال باید هفته اول در گرمای آبادان به رقابت بپردازد که این هم شرایط را سخت کرده است. بازیکنان استقلال البته شرایط را متوجه می‌شوند و می‌دانند که در چه شرایطی به میدان خواهند رفت. به نظرم اگر گرمای هوا آن‌ها را اذیت نکند قطعا می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند. رقیب اصلی استقلال در آبادان گرمای هوا است.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات توضیح داد: استقلال در اصل انگار در فصل نقل و انتقالات حضور نداشته و فعالیتی نکرده است. تیم‌های دیگر لیگ برتری هر بازیکنی خواستند جذب کردند اما نمی‌دانم چرا استقلال وارد بازار نقل وانتقالات نشد. می‌دانیم که استقلال بدهی دارد و مدیرعاملش هم دیر مشخص شده اما به هر حال باید فعالیتی انجام می‌داد اما شخص خاصی جذب نشد و در نهایت با بازیکنان فعلی در لیگ به رقابت خواهد پرداخت.

طهماسبی درباره حضور نکونام روی نیمکت اظهار داشت: نکونام قدرت رهبری خوبی دارد و در این مدت هم مدیریتش خوب بوده. او می‌توانست بارها مقابل مدیریت قرار گیرد یا بازیکنانش مصاحبه‌های جنجالی انجام دهند اما این‌گونه نشد و آن‌چنان حاشیه‌ای از سوی تیم مشاهده نکردیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران نکونام و در اصل تیم را حمایت کنند و صبور باشند. در صورتی که همه تمام هم و غم‌شان استقلال باشد و روی سکوها خوب از نکونام حمایت شود هنوز هم این تیم می‌تواند موفقیت کسب کند و جزو مدعیان اصلی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.