وزیر کشور گفت: تولید قلب تپنده اقتصاد و اقتصاد زیرساختی مهم برای ساختن جامعه است.

وزیر کشور: تولید قلب تپنده اقتصاد است

به گزارش قدس انلاین، احمد وحیدی روز پنجشنبه در بازدید از فاز سه شرکت شیشه همدان اظهار داشت: امسال به دنبال پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب، واحدهای صنعتی و تولیدی برای تحقق این شعار پیشگام شدند.

وی افزود: در صورت دانش بنیان بودن تولید، نه فقط در بخش اقتصادی موفقیت هایی خواهیم داشت بلکه تولید دانش بنیان در برندسازی هم تاثیرگذار است.

وزیر کشور ادامه داد: در صورت تولیدات با کیفیت می توان با کالاها و تولیدات خارجی رقابت و بازارهای خارجی را تصرف کرد.

وحیدی اظهار داشت: همه فعالان در حوزه تولید به ویژه کارکنان شرکت شیشه شهر همدان عزم خود را برای موفقیت کشور جزم کردند.

وی از کارکنان شرکت شیشه همدان خواست با گشودن دروازه فناوری، طرح های جدید ارائه دهند و گفت: صنعت تولید محور را می توان به تولید دانش و دانش محور تبدیل کرد.

وزیر کشور افزود: باید کاربرد حوزه نانو در تولید شیشه بررسی شود چرا که توجه به این مولفه با ارائه طرح های نوین این مجموعه به اهداف خوبی می رساند.

وحیدی ادامه داد: کشور ایران در حوزه تولید شیشه پیشرفت خوبی دارد و هم اینک شیشه هواپیما در داخل کشور تولید می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت علمی خوبی در کشور ایجاد شده است تاکید کرد: شرط رشد دایمی، کار دانش بنیان است و کار دانش بنیان در تحقیق و توسعه رخ می دهد.

وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه وارد همدان شد و پس از ورود به همدان مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وحیدی پس از ورود به همدان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از تصفیه خانه شیخی جان و طرح ملی نهضت مسکن بازدید کرد.

کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان از جمله برنامه های وزیر کشور به همدان است.

وحیدی در سفر یک روزه به همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار می کند همچنین حضور در شورای تامین و سخنرانی در جمع اعضای هیات اندیشه ورز از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به همدان است.

همدان ۱۰ شهریور سال گذشته نیز میزبان وزیر کشور بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.