مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: ۲ هزار خادم‌یار رضوی و ۲۵۰ یاور رضوی در استان بوشهر در سامانه ثبت شده‌اند.

۲۰۰۰ خادم‌یار رضوی در استان بوشهر فعالیت دارند

به گزارش قدس آنلاین، مهران خورده بین مقدم صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کانون خبر و فضای مجازی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر یکی از قوی‌ترین کانون‌ها در استان محسوب می‌شود که فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر از دیرباز عاشق و دلباخته اهل بیت علیهم السلام بوده‌اند تصریح کرد: ۲ هزار خادم‌یار رضوی و ۲۵۰ یاور رضوی در استان بوشهر در سامانه ثبت شده‌اند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر یکی از فعالیت‌های مهم را اجرای برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی عنوان کرد و ادامه داد: ترویج سیره و فرهنگ رضوی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ کانون تخصصی و عمومی در استان بیان کرد: ۱۵۸ کانون عمومی در قالب کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ثبت شده و مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف هستند.

خورده بین مقدم از برنامه‌های کانون خدمت رضوی در استان به برگزاری ۳۰۰ جشن کریمانه، توزیع مواد غذایی، اعزام کاروان‌های زیارت اولی‌ها، اعزام بیماران صعب‌العلاج، برگزاری عزاداری در حرم رضوی و برپایی موکب خبر داد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اضافه کرد: کانون خبر و فضای مجازی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برنامه‌های متنوعی را به مناسبت روز خبرنگار برگزار کرد.

وی از پخش سه برنامه امام رضایی از صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد و افزود: شبکه استانی بوشهر به مناسبت چهارشنبه‌های امام رضایی در ساعت ۵ و ۵۹ دقیقه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه سرود امام رضایی و در ساعت ۱۹ و ۲۲ دقیقه نیز صلوات خاصه را پخش کرد.

خورده بین مقدم یکی دیگر از برنامه‌های شاخص چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته را تهیه و پخش رادیو اینترنتی فرهنگ رضوی به مدت ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه با موضوع فرهنگ و سیره رضوی عنوان کرد و افزود: پادکست مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با موضوع تبریک روز خبرنگار نیز یکی دیگر از اقدامات گروه تولید محتوای کانون خبر و فضای مجازی بود.

وی تهیه و پخش عکس نوشته، استوری موشن، احادیث رضوی و… در بستر فضای مجازی را از کارهای شایسته کانون خبر و فضای مجازی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان دانست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.