وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از سیاست‌های ما خروج استان‌ها از بن بست‌های ریلی بوده بنابراین پروژه‌های مختلفی در این عرصه راه اندازی شده است.

خروج استان ایلام از بن بست ریلی در دستور کار وزارت راه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مهرداد پذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی چالش‌ها، امکانات و تسهیلات ویژه اربعین در پایانه مرزی شهید سردار سلیمانی مهران در خصوص پروژه‌های مربوط به حوزه راه نیز گفت: با همه تلاش ها برای توسعه استان باز هم شاهد عقب ماندگی آن در حوزه زیرساخت‌ها هستیم.

وی افزود: برای پروژه‌های راه آهن و ریلی اصلی ترین موضوع منبع مالی است به همین دلیل توافق شده امسال یک منبع تزریق شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های ما خروج استان‌ها از بن بست‌های ریلی است، پروژه‌های مختلفی در این عرصه راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: پروژه ایلام به مهران فقط ویژه اربعین نیست، هر چقدر در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم در راستای پیشرفت استان گام برداشته‌ایم.

وی ادامه داد: در افتتاح این تونل‌ها باید به ایمنی آن‌ها هم دقت کرد، تونل اول هم ممکن است تا دو هفته آینده آماده بهره برداری شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص پایانه اربعین نیز گفت: ظرفیت پارکینگ‌ این منطقه ۴۰ درصد افزایش داشته است. 

وی ادامه داد: وقتی از مردم می‌خواهیم با خودروی شخصی مراجعه کنند باید مکانی برای آن‌ها هم تعیین شود، پارکینگ پایانه برکت و زیرساخت‌های منطقه نیز سال به سال در حال بهبود است.

وی ادامه داد: در پایانه برکت باید سایر بخش‌ها نیز تقویت شوند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ممکن است افزایش تردد داشته باشیم، تصریح کرد: هرچقدر آمادگی داشته باشیم باز هم ممکن است اتفاقاتی رخ دهد.

پایان پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.