۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 903972

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو کشتی فرنگی با اشاره به انتقادهایی که در گذشته به علیرضا دبیر و محمد بنا داشت گفت: امیدوارم که دبیر به عنوان یک بزرگتر، این موضوع را فراموش کند و ما را ببخشد. همچنین اگر انتقادی در گذشته با محمد بنا داشتم به دلیل اشتباهات خودم بود.

عذرخواهی عبدولی از بنا و دبیر

به گزارش قدس آنلاین، سعید عبدولی اظهار داشت: اختلافی میان من و رییس فدراسیون کشتی وجود نداشت و اگر اختلافی بود به قول گفتنی این اختلافات حاد نبود و در رابطه با کشتی بود. با دیدن امکانات و تجهیزات در کمپ تیم‌های ملی احساس غرور و افتخار کردم که این زیرساخت‌ها در اختیار کشتی‌گیران قرار گرفته است. زمانی که وارد فدراسیون شدم این همه کار در ذهن من نمی‌گنجید که دبیر با تلاش و پیگیری زیاد توانسته بود برای رفاه حال ورزشکاران و مربیان، فراهم کند.

وی همچنین به با اشاره به اختلاف نظر و انتقادهایی که در گذشته نسبت به عملکرد علیرضا دبیر و محمد بنا داشت، توضیح داد: در خصوص مصاحبه‌ای که چند سال پیش به دلیل ندانم‌کاری انجام دادم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که علیرضا دبیر به عنوان یک بزرگتر، این موضوع را فراموش کند و ما را ببخشد. همچنین اگر انتقادی در گذشته با محمد بنا داشتم به دلیل برخی اشتباهات خودم بود.

دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۱ استانبول اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات از جمله سروزن قرار گرفتن نفرات، آنالیزها، شرایط جسمانی، فنی و اردوها سرمربی تیم ملی بیشترین استرس را متحمل می‌شود. زمانی که خودم وارد گود مربی‌گری شدم به وضوح متوجه حجم سنگین وظیفه و بار روانی شدم که بابت اقدامات نسنجیده در آن برهه از محمد بنا عذر خواهی می‌کنم.

عبدولی به دیدار مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با رییس فدراسیون کشتی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت آمادگی خود را در خصوص تیم‌داری در لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام کرد. همچنین با نظر مثبت علی محمدی مدیرعامل فولاد ایران تاکنون ۲۱ کشتی‌گیر و سه مربی در این مجموعه استخدام شده‌اند که این رویکرد در این ورزش ماندگار است. با توجه به جذب این نفرات در این مجموعه حقوق ماهیانه، بلیت رفت و برگشت هواپیما، هدیه قبل از مسابقات و تجلیل پس از کسب مدال به آنان تعلق خواهد گرفت تا هدفشان فقط کسب مدال و موفقیت برای کشورمان شود. امیدوارم با این رویه در سایر شرکت‌ها الگوبرداری مشابه‌ای صورت گیرد تا کشتی‌گیران مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: لیگ برتر کشتی فرنگی آبان ماه آغاز خواهد شد که با تمام قدرت و تعصب در این دوره شرکت خواهیم کرد. ترکیب نماینده کشتی خوزستان مشتکل از مربیان و کشتی‌گیران بومی خواهد بود و با حضور چند کشتی‌گیر دیگر بتوانیم بدون هیچ مشکلی به قهرمانی برسیم. در ترکیب تیم ۶ ملی‌پوش از جمله امین میرزازاده، مهدی محسن‌نژاد، دانیال سهرابی، علیرضا مهمدی، پوریا دادمرز و چند کشتی‌گیر دیگر همچون رسول گرمسیری، امین کاویانی‌نژاد، سعید اسماعیلی، امیر قاسمی منجزی، حامد و علیرضا عبدولی حضور دارند.

وی همچنین در خصوص اینکه جای مدال طلای المپیک کشتی در جمع مدال‌آوران خوزستان هنوز احساس می‌شود، گفت: با توجه به حضور نفرات شاخصی از استان خوزستان در ترکیب تیم ملی، امیدواریم نخستین طلای المپیک توسط فرنگی‌کاران استان بدست آید. همه این ملی‌پوشان مستحق کسب مدال طلای جهان و المپیک هستند و امیدوارم در پاریس مدال‌های طلا برای ورزش این استان رقم بخورد.

عبدولی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه فرنگی‌کاران در لیگ، متفاوت نبودن سقف قرار داد آنان با آزادکاران است که سعی و تلاش این است امسال میزان قراردادها افزایش یابد. این حرفی که می‌زنم از جانب مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران است. به شخصه در این چند سال که در اردو حضور داشته‌ام کمتر مدیر دلسوزی در این ورزش دیده‌ام. خوزستان سرشار از پتانسیل است و در آینده نیز شاهد کشتی‌گیران خوبی از این استان در رده‌های تیم ملی خواهیم بود.

دارنده طلای سه مدال جهانی در خصوص ارتباطش با حسن رنگرز سرمربی تیم ملی نیز، گفت: زمانی که رنگرز سکان مدیریت ورزش مازندران را در دست گرفت با توجه به مشغله کاری ارتباطی نداشتیم. پس از چند سال قرار است، دیداری با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی داشته باشیم. زیر نظر حسن رنگرز در پیکارهای سال ۲۰۰۸ نوجوانان جهان حضور داشتم و خاطرات خوبی از او دارم. در خصوص پیشنهاد مربی‌گری در تیم ملی نیز هیچ پیشنهادی نبوده است و من نیز دنبال همکاری نیستم چرا که ذهنیت لازم را ندارم. هر موقع دستور بدهند تا این ورزش پیشرفت کند من نیز سرباز کوچکی خواهم بود تا برای ارتقای این ورزش کمک کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.