رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده پلدختر - اندیمشک به آتش‌سوزی و مرگ راننده تریلر میان شعله‌های آتش منجر شد.

واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده پلدختر/ راننده در آتش سوخت

به گزارش قدس آنلاین، علی حسین جودکی اظهار داشت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر مبنی بر واژگونی، سقوط و آتش‌سوزی تریلر حمل سوخت در جاده پلدختر - اندیمشک کیلومتر ۲۵ منطقه «تنگ فنی» بلافاصله دو اکیپ با دو دستگاه خودروی سنگین از آتش‌نشانی پلدختر به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه راننده تریلی واژگون شده حمل سوخت در شعله‌های آتش گرفتار شد و سوخت، افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از یک ساعت تلاش موفق به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به دیگر نقاط منابع طبیعی و پسماندهای کشاورزی منطقه شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از رئیس تلمبه‌خانه نفت «تنگ فنی» و آتش‌نشانی این تلمبه‌خانه از اعزام یک دستگاه خودروی سنگین اطفا حریق برای کمک به عوامل آتش‌نشانی شهرداری تقدیر کرد.

جودکی، افزود: متأسفانه راننده تریلر حامل سوخت در شعله‌های آتش سوخت و جان سپرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پلدختر نیز دراین‌رابطه  گفت: ساعت ۰۰۱۵ بامداد روز شنبه یک دستگاه تریلر به شماره ۵۱۶ ع ۲۵ ایران ۲۹ حامل سوخت در محور پلدختر به اندیمشک واژگون شد.

جهانگیر اکبری افزود: در این سانحه رانندگی که به آتش‌گرفتن خودرو منجر شد راننده تریلر مرد ۳۵ ساله در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد.

وی افزود: تیم امدادی پایگاه «تنگ فنی» به محل حادثه اعزام شد و پس از خاموش‌شدن آتش توسط آتش‌نشانی، راننده تریلر توسط تیم امدادی رهاسازی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.