مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را تشریح کرد.

جزییات مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، اصغر رشنودی با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اظهار کرد: در این مرحله سهم پرداختی مردم بر مبنای سال گذشته و ثابت بوده است و خانوارها با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از سبد کالابرگ می‌توانند مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان افزایش اعتبار شوند.

وی افزود: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در استان همزمان با سراسر کشور عرضه می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: دولت سیزدهم برای کمک به تامین سبد غذایی خانوارهای کم‌درآمد و همچنین جبران فاصله، در حال اجرای این طرح است که امیدواریم به بهترین شکل در استان خوزستان نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی شود.

رشنودی عنوان کرد: خانوارهای دهک اول تا سوم استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی "شما" و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند.

بنابر آخرین گزارش اعلام‌شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی در استان متصل شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.