دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت سیزدهم در ایجاد تحولات کمی و کیفی در صنعت خودرو را مثبت و قابل تقدیر دانست.

عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه‌گران از بازار خودرو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یعقوب رضازاده عنوان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم طی یکسال گذشته با واقعی کردن قیمت ها، عرضه خودرو در بورس کالا هر چند به صورت مقطعی و راه اندازی سامانه یکپارچه فروش گام های موثری را در راستای کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی و کوتاه کردن دست دلالان در بازار خودرو برداشته است. 

وی صدور هشت فرمان خودرویی رییس جمهور را گام بزرگی در صنعت خودرو دانست و بیان کرد: با هشت فرمانی که سال گذشته در راستای تحولات کمی و کیفی در صنعت خودرو از سوی رییس جمهور صادر شد و همچنین حمایت های مجلس امروز شاهد شکسته شدن حباب قیمت ها در بازار خودرو هستیم.    

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تداوم روند فعلی در حوزه تولیدات داخل و اجرای مصوبه مجلس مبنی بر ورود خودروهای خارجی به کشور به نحوی که واردات به محرکی برای رشد قیمت خودرو و ایجاد بازار سیاه تبدیل نشود، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه قیمت، کمیت و کیفیت خودروهای داخلی خواهیم بود.   

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی خودرو از سوی خودروسازان و حذف واسطه گران از بازار خودرو مستلزم تشکیل جلسات مشترک و مستمر میان دولت و مجلس و خودروسازان است تا دولت با بررسی مشکلات خودروسازان، پیشنهادات مجلس و ادامه حمایت های خود از ورشکستگی خودروسازان داخلی ممانعت کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.