ظرفیت کاروان‌های سوریه تا ۳۱ مرداد همزمان با پنجم صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها تکمیل شده است و سه‌شنبه هر هفته ۸۵ زائر ایرانی در قالب ۲ کاروان به سوریه اعزام می‌شوند.

ظرفیت کاروان‌های سوریه در ایام شهادت حضرت رقیه(س) تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سفرهای زیارتی به سوریه از مردادماه آغاز شد و با توجه به محدودیت‌های پروازی، هر هفته یک پرواز از تهران به دمشق زائران را به حرم حضرت رقیه و زینب سلام الله علیهما اعزام می‌کند.

در آستانه سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها، سوریه در حال برنامه‌ریزی برای برپایی مراسم عزاداری است؛ به طوری که بر اساس برنامه سوری‌ها، زائرانی از کشورهای ایران، کویت، بحرین، پاکستان و امارات در این ایام به دمشق مشرف خواهند شد.

حرم حضرت رقیه (س) ـ شب گذشته

پنجم ماه صفر هم‌زمان با ۳۱ مرداد سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها است که با توجه به برقراری سفرهای زیارتی ایرانیان به سوریه و محدودیت‌های موجود در سفرهای زیارتی به دمشق، ظرفیت کاروان‌ها در ایام شهادت حضرت رقیه(س) تکمیل شده است.

ظرفیت کاروان‌های سوریه در ایام شهادت حضرت رقیه(س) تکمیل شد
حرم حضرت زینب (س)

بر اساس برنامه سازمان حج و زیارت، روزهای سه‌شنبه ۸۵ زائر ایرانی در قالب ۲ کاروان به سوریه اعزام می‌شوند. در حال حاضر علاقه‌مندان به زیارت حرم‌های سوریه می‌توانند برای سفر به سوریه در شهریور اقدام کنند. هزینه سفرهای زیارتی به سوریه ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش فارس، از ابتدای برقراری سفرهای زیارتی به سوریه در سال جاری حدود ۴۰۰ نفر در قالب کاروان زیر نظر سازمان حج و زیارت به سوریه مشرف شده‌اند. بر اساس توافق ایران و سوریه، سالانه ۵۰ هزار ایرانی می‌توانند به دمشق اعزام شوند و دولت عراق هم امنیت زائران در دمشق را تضمین کرده است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.