سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تمام تلاش رسانه‌های بیگانه این است تا نسل جوان ما را از انقلاب پشیمان کند، شرایط را بحرانی و آینده را تیره و تار جلوه دهد.

سردار شریف: تلاش رسانه‌های دشمن ایجاد شرایط بحرانی برای آینده کشور است

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف ظهر امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالین رسانه بسیج و سپاه کربلا که در محل سپاه استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای مردم ما یک دستاورد افتخارآفرین و منحصربفرد بود.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی در دنیا زیباتر از استقلال نیست و هیچ چیزی بدتر از زیر سلطه بودن و تحقیر شدن نیست، افزود: ملت ایران به رهبری امام و مجاهدت فرزندان خود توانست استقلال بدست آورد و ۴۰ سال این استقلال و آزادی را پاس دارد و پایه‌های این نظام و کشور را قدرتمند کند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن تلاش می‌کند افتخارات نظام را زیر سؤال ببرد و کوچکترین اتفاق را با هجمه‌ای رسانه‌ای سازماندهی می‌کند، بیان کرد: با دو راهبرد مواجه هستیم، راهبرد دشمن برای نادیده گرفتن، بحرانی نشان دادن و ایجاد یاس و نا امیدی و راهبرد بیان افتخارات و دستاوردها و استحکام پایه‌های نظام و افق امید آفرینی.

سردار شریف ادامه داد: هوشمندی خبرنگاران ما این است که ضمن اینکه رسالت کار خود را انجام می‌دهند و مطالبات را منتقل می‌کنند در دایره عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن واقع نشوند این امر نیازمند حرفه‌ای و کاربلد بودن و هوشمند بودن است. 

وی با بیان اینکه ایجاد یاس و ناامیدی راهبرد دشمن است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به خبر خود نگاه کنند که چقدر به پازل طراحی شده دشمن کمک می‌کند و چقدر در مقابله با این پازل قرار دارد.

سخنگوه سپاه پاسداران افزود: یک خبرنگار باهاش باید سناریوی دشمن و داشته‌های خود را بشناسند، اگر خبرنگار تاریخ را نداند، امروز نمی‌تواند در جنگ رسانه‌ای موفق باشد. 

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیون نفر از جمعیت امروز ما دوران دفاع مقدس و ستم شاهی را ندیده‌اند و هیچ تصویری در ذهنشان نیست که آمریکایی‌ها چگونه با این مردم برخورد می‌کردند، ادامه داد: ما به برکت این نظام و نیت پاک شهدا، ۴۵ سال با انواع و اقسام نقشه‌های دشمن مقابله کردیم و امروز به برکت رشادت مردم سرافرازیم.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از شهرهای کردستان توسط کومله و دموکرات اشغال شده بود، بیان کرد: بیش از ۵ هزار شهید دادیم تا شهرها یکی یکی آزاد شدند و امروز دیدیم که در اغتشاشات اخیر دوباره فکر نجات مردم افتادند اما ملت ایران هوشمند هستند.

سردار شریف افزود: سیل جمعیت در مراسم تشیع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم ۲۲ بهمن، روز قدس، اربعین، غدیر و عاشورا مردم ایران هستند.

وی بیان کرد: تمام تلاش رسانه‌های بیگانه این است تا نسل جوان ما را از انقلاب پشیمان کند شرایط را بحرانی و آینده را تیره و تار جلوه دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران یادآور شد: ما داشته‌های زیاد و ارزشمندی برای کار رسانه‌ای داریم و باید آن‌ها را به محصولاتی با ذائقه جوانان و مقابله با رسانه‌های معاند تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.