رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده سرقت داروهای کمیاب به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در مشهد خبر داد.

دستگیری متهم به سرقت داروهای کمیاب ۶۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از داروخانه‌ای در یکی از مناطق شهر مشهد، با توجه به اهمیت موضوع طرح ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر مشهد قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اظهارات مالک داروخانه نشان می‌داد مقادیری از داروهای کمیاب داروخانه به سرقت رفته است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با پیگیری علمی پرونده، رد پای فردی که با داروخانه در ارتباط بود را پیدا کردند و هنگامی که او قصد خروج از محل را داشت، وارد عمل شدند و در بازرسی‌های اولیه مقداری داروی کمیاب از این فرد و همچنین خودرویش کشف شد.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: متهم در برابر شواهد موجود و در اظهارات اولیه خود به سرقت با سوء استفاده از اعتماد مالک داروخانه از مدت یک سال و نیم قبل تاکنون اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، خانه متهم مورد بازرسی قرار گرفت و پلیس ۹۵ عدد انواع سرم به همراه تعداد زیادی از داروهای گران قیمت و کمیاب کشف کرد و متهم اعتراف کرد داروهای مسروقه را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

وی با اشاره به این که در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون پرده از سرقت داروهای کمیاب از دو داروخانه در مشهد با ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال برداشته و این اقلام دارویی مجددا به چرخه توزیع دارو بازگردانده شدند، گفت: تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

شفیع‌زاده گفت: لازم است به مدیران و افراد فعال در این صنف توصیه کنیم؛ اطمینان از احراز هویت کارکنان حائز اهمیت است و باید ضمن توجه ویژه در این رابطه، مدیران واحدهای صنفی با استفاده از تجهیزات نوین و بهره‌گیری از سامانه‌های برخط به صورت شبانه‌روزی محیط کاری خود را نظارت و محافظت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.