مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از مقصد پایانه مرز خسروی به سراسر کشور و بالعکس خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از مرز خسروی + قیمت‌ها

به گزارش قدس آنلاین، فریبرز کرمی  با بیان اینکه پیش فروش بلیت از روز گذشته ( ۲۳ مرداد) آغاز شده، اظهار کرد: این پیش فروش مربوط به بلیت اتوبوس از پایانه‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به پایانه مرز خسروی و بالعکس است.

وی از افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در این ایام خبر داد و افزود: چون اتوبوس‌ها مجبورند یک طرف مسیر را خالی بروند، این افزایش قیمت برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تفاوت قیمت‌ها به دلیل نوع و ظرفیت اتوبوس‌ها شامل ۲۵ نفره، ۳۰ نفره و ۴۲ نفره است.

کرمی یادآور شد: عرضه بلیت در سایت‌های رسمی و باجه متمرکز فروش بلیت در پایانه مسافری شهید کاویانی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: زائران می‌توانند از امروز علاوه بر تهیه بلیت رفت، بلیت برگشت را نیز رزرو کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه بلیت با هدف جلوگیری از تخلفات و افزایش قیمت نیز یاد کرد و ادامه داد: قیمت مصوب هر مسیر در پایانه‌ها نصب خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۲ دستگاه اتوبوس در استان با ظرفیت بیش از ۴۵۰۰ صندلی در ایام اربعین، خاطرنشان کرد:  رایزنی هایی انجام شده تا از ظرفیت ناوگان برخی دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و صنایع برای جابجایی زائران اربعین خصوصا در موج برگشت از پایانه مرزی خسروی استفاده شود.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از مرز خسروی + قیمت‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.