۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 905691

سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که از امروز شاهد افزایش تدریجی دما و افزایش مصرف برق خواهیم بود، گفت: پیش‌بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور حاکی از آن است که تقاضای مصرف برق به بیش از ۷۰ هزار مگاوات می‌رسد.

پیش‌بینی افزایش دما و مصرف برق از امروز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «مصطفی رجبی‌مشهدی» افزود: پیش‌بینی شده است از امروز چهارشنبه با افزایش تدریجی دما شاهد افزایش مصرف برق باشیم.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان‌کرد: جو حاکم بر اغلب نقاط کشور هوای گرم است، اما در برخی از نقاط کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود و این امکان وجود دارد که هم‌وطنان این مناطق کولرها را خاموش و یا مدت‌زمان استفاده را کاهش دهند

رجبی‌مشهدی گفت: همچنین تنظیم دمای وسایل سرمایش روی ۲۵ درجه و بالاتر نیز کمک بسیاری به مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش صرفه‌جویی تا پایان شهریور خواهد کرد.

وی ادامه‌داد: تاکنون ۳۷ درصد از مشترکان خانگی کشور مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی برق شدند و بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در قبوض مشترکان خانگی درج شده است.

سخنگوی صنعت برق از همه هم‌وطنان و مشترکان بزرگ به دلیل همکاری خوبی که با صنعت برق داشتند و زمینه تأمین برق پایدار را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.