سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و می‌خواهیم هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم.

تارتار: هوشمندانه مقابل استقلال بازی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت:‌ مثل همه بازی های لیگ سخت است،‌ تیم‌ها به هم باج نمی‌دهند. بحث هزینه ها به کنار با توجه به حضور بازیکنان خارجی و کم شدن هزینه ها، سهمیه‌های بازیکنان بهترین‌ها در لیگ هستند.

وی ادامه داد: بازی فردا برای هر 2 تیم سخت است،‌ استقلال هم صدرنشین لیگ است و می‌خواهیم هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم. طرح و برنامه خاصی برای این مسابقه داریم و تصمیم داریم اول گل نخوریم و بعد اگر بتوانیم برنده بازی شویم. 

سرمربی ملوان که همراه با تیمش در هفته اول و در خانه مقابل ذوب آهن شکست خورد، افزود: با توجه به اینکه دیرتر از همه تمرینات را شروع کردیم، از نظر بدنی و فنی از همه تیم‌ها عقب هستیم و ۷۰ درصد تیم‌مان عوض شده و رفته رفته به شرایط خوب می‌رسیم و به امید خدا فردا بازی هوشمندانه‌ای انجام بدهیم. طرح و برنامه خاصی برای استقلال داریم. مدافعان کناری استقلال خیلی خوب به حمله اضافه می‌شوند و طرح خاصی برای بازی داریم و امیدوارم به اهداف خودمان برسیم. سعی می‌کنیم در وهله اول گلی نخوریم و تک امتیاز را بگیریم و اگر توانستیم برنده بازی شویم.

1907406

سوال اول از سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بود و اینکه هیچ وقت حریف آسانی برای هیچ تیمی نبوده است. مربی ملوان در واکنش به این سوال که آیا می‌توان گفت که استقلال فردا بازی سختی دارد، اضافه کرد: عرض کردم. بازی سختی دارد. ما تیم خوبی هستیم. با وجود اینکه در بازی قبل شکست خوردیم، می‌توانستیم برنده شویم یا یک امتیاز بگیریم. در دو سال گذشته ذوب آهن را از شرایط بد به شرایط خوبی رساندیم و حالا هم آقای ربیعی اضافه شده. ما بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دادیم و یک مقدار بدشانس بودیم و زمین مسابقه طوری بود که شانس و اتفاقات بازی روی این دیدار تاثیر گذاشت. آن‌ها خوش‌شانس‌تر بودند. فقط ای کاش هواداران و استقلال می‌توانستند فردا در ورزشگاه باشند و جذابیت بازی بیشتر شود.

سوال بعدی از ملوان درباره کاهش سهمیه‌های بومی تیم ملوان بندرانزلی بود و تارتار در واکنش به این سوال بیان کرد: بازیکنان بومی ملوان کمتر از پارسال نیست. سه، چهار نفر را هم از تیم‌های پایه به رده بزرگسال اضافه کردیم. سعی می‌کنیم بیشتر به آکادمی باشگاه و بچه‌هایی که استعداد دارند، نگاه کنیم و کم کم به رده سنی بزرگسالان اضافه کنیم.


او درباره از دست دادن بازیکنانی مانند سجاد بازگیر و اضافه کردن مهاجم به این تیم و اینکه گفته می‌شود سهیل فداکار احتمالا فردا مصدوم است گفت: ما رنجبری و فداکار و یکی از بازیکنان ملوان ب را به تیم اضافه کردیم. یک مهاجم دیگر هم بعد از نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد به ما اضافه می‌شود و در آن پست کمبود نداریم. سهیل هم چند هفته است که مصدوم است و شاید فردا با صلاح‌دید کادرفنی از او استفاده کنیم.
تارتار در واکنش به بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی اضافه کرد: باید ببینیم فردا زمین چه وضعی دارد و بعد از بازی اظهارنظر کنیم. شاید فردا زمین مشکلی نداشته باشد.

1872402

او در واکنش به اینکه تیمش در زمین ملوان مشکلی ندارد و این فصل به طور مکرر مربیان خارجی از کیفیت پایین زمین‌های ایران حرف می‌زنند و شاید در زمستان گلایه بیشتری هم داشته باشند گفت: یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای زیبایی فوتبال زمین مناسب است. در گذشته که زمین‌های ما افتضاح بود. در چند سال گذشته اکثر ورزشگاه‌ها شرایط بهتری دارند اما با توجه به گرمی هوا و نوع کشتی که شده، بعضی از زمین‌ها در تابستان دچار مشکل می‌شوند. ورزشگاه نقش جهان و انزلی این مشکل را دارند و سال گذشته هم اینطور بود اما به مرور بهتر می‌شوند و بهترین زمین‌های ایران خواهند شد. تمام شهرستان در تلاش برای بهبود زمین چمن هستند. تمام مسئولان باشگاه و شهر در تلاش برای بهبود شرایط زمین هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.