مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

چرایی عدم عرضه بلیت اربعین در فرودگاه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، ابوذر ضیایی در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی که با محوریت پروازهای اربعین برگزار شد، با بیان اینکه فرودگاه اصفهان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: با توجه به افزایش روزانه ثبت نام زائران عتبات در سامانه سماح و پیش بینی افزایش تعداد زائران اعزامی از فرودگاه اصفهان نسبت به سال گذشته، از چندی پیش تا کنون در حال هماهنگی و برنامه ریزی جهت افزایش پروازهای عتبات در ایام اربعین هستیم.

وی با تأکید بر تکریم زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در فرودگاه شهید بهشتی افزود: با توجه به اینکه امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفاً از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد، هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه باید هماهنگی و هم افزایی بیشتری بین ارگان‌های درگیر در پروازهای اربعین رخ دهد تا زائران کمترین ایستایی را در فرودگاه داشته باشند، گفت: حضور به موقع و همچنین افزایش نیرو دراین نهادها نقش به سزایی در رسیدن به این هدف خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.