مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ۲۲ نفر از کادر درمان استان همدان به کشور عراق اعزام می‌شوند.

آمادگی  جمعیت هلال احمر همدان برای  خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین ،علی سنجربگی اظهار کرد: کار گروه و کمیته امداد و نجات اربعین حسینی از دو ماه پیش، فعالیت خود را آغاز کرده و دو جلسه با حضور نمایندگاه محترم سپاه، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیریت بحران، دانشگاه علوم پزشکی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ها، شهرداری، آتش‌نشانی و ستاد بازساری عتبات عالیات برگزار شده است.

سنجربگی با اشاره به آمادگی اعزام ۲۲ نفر از کادر پزشکی داوطلب استان به کشور عراق، افزود: این گروه شامل؛ یک متخصص داخلی، پنج پزشک عمومی، ۱۲ پرستار و چهار تکنسین دارویی است.

وی با بیان آماده سازی خودروهای امدادی و خودروهای سنگین و نیمه سنگین جهت اعزام به کشور عراق، مطرح کرد: پنج خودرو شامل؛ سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی به همراه دو راننده برای هر خودرو از استان همدان آماده اعزام به کشور عراق هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: ۱۰ پایگاه بین شهری با قابلیت اسکان اضطراری در استان همدان برای سفر اربعین در نظر گرفته شده است.

سنجربگی در پایان، خاطرنشان کرد: آموزش خدمات امدادی به موکب‌داران، جلسات کشوری ویدئو کنفرانس جمعیت هلال احمر در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات در ایام اربعین و تشکیل جلسه با معاونین جمعیت و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر استان، از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.