نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی در مرز خسروی، گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به تدریج برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصرشیرین تا مرز خسروی به این مرز اعزام می شوند.

اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی احمدی روز پنجشنبه در مراسم بدرقه ۲۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی در توقفگاه ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال نیز وظیفه حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصر شیرین تا مرز خسروی به عهده سازمان حمل و نقل مسافر و شهرداری کرمانشاه است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور باید ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام شوند.

وی گفت: نخستین کاروان اعزامی به مرز خسروی صبح امروز با استعداد ۲۰ دستگاه صورت گرفت و به تدریج در روزهای آتی باقی اتوبوس‌ها نیز اعزام می‌شوند.

نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی تصریح کرد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی تمام ناوگان حمل و نقلی از قصرشیرین تا مرز خسروی به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

احمدی در خصوص بازه زمانی خدمات‌رسانی به زائران در مرز خسروی گفت: تا اتمام برنامه زیارتی اربعین و بازگشت آخرین زائر مرز خسروی تمام ناوگان حمل و نقل در مرز خدمات‌رسانی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.