۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 906196

ایمان سلیمی امروز برای نخستین بار با پیراهن استقلال به میدان می رود.

رونمایی نکونام از جانشین مدافع مصدوم آبی ها

به گزارش قدس آنلاین، آرمین سهرابیان در بدترین زمان ممکن دچار مصدومیت شد. مدافع آبی پوشان که در تمرینات تیم آسیب دید، به دلیل پارگی عضله دو قلو نمی تواند چند هفته ای در تمرینات شرکت کند و نکونام باید به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای وی باشد.

جواد نکونام برای دیدار امروز تصمیم گرفته است تا از ایمان سلیمی در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند. مدافع جدید آبی پوشان که از مس رفسنجان به این تیم پیوسته است، در دیدار برابر ملوان از ابتدا بازی خواهد کرد.

این بازیکن که در هفته نخست و برابر صنعت نفت روی نیمکت استقلال نشسته بود، حالا باید به عنوان زوج محمدحسین مرادمند، خط دفاعی تیمش را تشکیل دهد و آبی ها امیدوار به بسته نگه داشته شدن دروازه تیمشان هستند.

سلیمی فصل قبل در سیزده دیدار برای مس به میدان رفت که در ۱۰ دیدار و از زمانی که این بازیکن در زمین حضور داشت (چه از ابتدا و چه از زمانی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفت)، رفسنجانی ها گلی را دریافت نکردند و آمار بسیار خوبی برای این بازیکن به شمار می رود.

لازم به ذکر است که دیدار امروز استقلال و ملوان از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و قضاوت این مسابقه نیز برعهده سیدرضا مهدوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.