مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: تمامی گذرنامه‌های درخواستی ویژه سفر اربعین اکنون به متقاضیان تحویل داده شده و از این بابت شرکت پست جمهوری اسلامی هیچ تأخیری نداشته است.

پست تمام گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داده‌ است

به گزارش قدس خراسان، محمود لیایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت پست تربت‌حیدریه اظهار کرد: فرآیند توزیع گذرنامه بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت به طول می‌کشد.

مدیر عامل شرکت ملی پست ادامه داد: با وجود اینکه از متقاضیان تمدید یا صدور گذرنامه برای سفر به کربلا خواسته بودیم، برنامه کاری خود را به روزهای پایانی محول نکنند، اما با کمال تأسف برخی تعلل‌ها موجب ایجاد ترافیک کاری شد.

وی تصریح کرد: با این حال به محض دریافت گذرنامه از سوی نیروی انتظامی، آن را به صاحبانش تحویل و شرکت ملی پست تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان را با ۷۵ درصد تخفیف انجام می‌دهد تا سهمی هر چند کوچک در این حرکت مذهبی داشته باشد.

لیایی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع تغییر نام خیابان‌ها و اماکن یا نام‌هایی جدیدی که به دلیل توسعه شهری ممکن است برای شهروندان به وجود آید، اظهار کرد: هر چند وظیفه شرکت پست "به روز رسانی آدرس‌ها است" اما تا زمانی که شهرداری‌ها نقشه‌ها و اسامی جدید تغییر یافته یا ایجاد شده محله‌ها و خیابان‌ها را برای ثبت به ما تحویل ندهند، کاری از دست ما بر نمی‌آید.

مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور از سرویس «احراز نشانی» استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیرو و یا تبدیل وضعیت نیروهای شرکت پست بیان داشت: برای تبدیل وضعیت نیروها تابع قوانین ملی هستیم.

لیالی با اشاره به هدف خود از سفر به تربت‌حیدریه گفت: روز گذشته به صورت سرزده به استان خراسان جنوبی رفتیم و امروز نیز به شهرهای گناباد و تربت‌حیدریه در استان خراسان رضوی آمدیم تا ضمن شنیدن درخواست‌های مردم، از کمبوها و مشکلات همکاران خود نیز باخبر شویم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.