سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: به هر کاروان زیارتی که برای تردد به عتبات عالیات مرز خسروی را انتخاب کند، ۱۰ میلیون توام وام داده می‌شود.

کاروان‌های زیارتی با انتخاب مرز خسروی برای تردد ۱۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند

به گزارش  قدس انلاین به نقل از فارس، عبدالوحید محمدی امروز در همایش اولین جشنواره نوآوری در گرشگری استان کرمانشاه که در محل پارک و فناوری استان برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه و کرمانشاهی مفتخر به خادمی زائران امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: کودکان خود را به نوکری امام حسین(ع) تربیت می‌کنیم این مهمان‌نوازی با قدمتی دیرینه در ذات مردم استان وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: باید تلاش کنیم این سفر اربعین جدا از مبحث معنوی، آورده مالی هم برای استان به همراه داشته باشد.

وی به فرصت‌های عظیم استان در بحث گردشگری همچون ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی، دفاع مقدس، زیارت، سلامت و... اشاره و بیان کرد: برای استفاده مالی از هر کدام از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

محمدی یادآور شد: کرمانشاه جایگاهی تاریخی به عنوان مرکزیت غرب کشور دارد باید این جایگاه را تقویت و گسترش دهیم که این مهم در کنار همت مسؤولان استان، مساعدت و کمک ویژه مسؤولان کشوری را هم می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت مبحث گردشگری، اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان در تمامی حوزه‌ها، می‌توان زمینه را برای ایجاد شغل‌های ارزان، ساده، بدون آلودگی محیط زیستی و بدون نیاز به زیرساخت فراهم کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در بحث اربعین در تمامی شهرستان‌های مسیر زوار قرار است بازارچه‌هایی با محوریت میراث فرهنگی در کنار مواکب اصلی برپا کنیم.

وی در پایان با اشاره به دو خبر خوب برای کاروان‌های زیارتی با ارائه ۱۰ میلیون وام و شرکت‌های گردشگری با ارائه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات، افزود: پیرو یک تفاهم‌نامه استانی؛ شرکت‌های گردشگری به مقصد کرمانشاه با بانک مهر ایران قرارداد می‌بنند و تسهیلاتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون برای رزور هتل و... تور گردشگی خود دریافت می‌کنند و بعد شرکت‌های گردشگری اقساط سفر خود را بر حسب دسورالعمل‌های بانک پرداخت می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: به هر کاروان زیارتی هم که برای تردد به عتبات عالیات مرز خسروی را انتخاب کند، ۱۰ میلیون تومان وام داده می‌شود.

پایان پیام/پ 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 0
    اون مبلغ رولطفا به افرادی بدیدکه تمکن مالی برای تشرف به عتبات روندارن نه برای تبلیغ مرزخسروی دروازه کربلا که نیازی به تبلیغات ندارد