سخنگوی ایران ایر گفت: پیغامِ تکمیل ظرفیت پروازهای اربعین به معنای تمام شدن بلیت نیست، اگر بخواهیم یکجا همه بلیت‌ها را عرضه کنیم سایت از دسترس خارج می‌شود.

دلیل پیغامِ تکمیل ظرفیت پروازهای اربعین چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، از وزارت راه و شهرسازی، مسافران نجف که از صبح جمعه ۲۷ مرداد به دنبال خرید بلیت‌های اربعین با نرخ مصوب به سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کرده‌اند با پیغام «تکمیل ظرفیت» مواجه شده‌اند و نگران هستند که نتوانند بلیت پرواز به نجف را در ایام اربعین تهییه کنند.

در همین «حسام قربانعلی» سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در پاسخ به نگرانی مردم مبنی بر «پیغام تکمیل ظرفیت فروش» گفت: مردم نگران نباشند، عرضه پروازهای اربعین روزانه است و فقط برای مدیریت عرضه وتقاضا صندلی‌ها به تدریج عرضه می‌شود.

وی توضیح داد: اگر بخواهیم به چند میلیون تقاضای خرید یکجا در یک روز پاسخ دهیم سرور کشش ندارد و ممکن است سایت از دسترس خارج شود.

قربانعلی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ درصد از ظرفیت مسیرهای نجف به صورت اینترنتی عرضه و به فروش رفته است، گفت: نهم تا ۱۷ مرداد روزهای پیک تقاضای سفر به نجف است و مجبور هستیم تقاضا را توزیع کنیم. برای خرید بلیت نیز مراقب هستیم عرضه طوری باشد که سایت از دسترس خارج نشود.

سخنگوی ایران ایر گفت: موضوع دوم اینکه برنامه ریزی و مدیریت سفر زایران نیز همزمان جزو سیاست‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر است. ایران ایر با کاهش نرخ در تاریخ‌های ۲۷ تا ۹ شهریور ماه تلاش دارد سفر زائران را مدیریت کند. بر این اساس با کاهش قیمت ‌ها در تاریخ ۲۷ تا ۹ شهریور ماه در صدد تشویق زایران برای استفاده از تاریخ‌های پیش رو برای سفر به عراق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.